L’Associació de Famílies de l’Escola (AFA) ha realitzat una generosa donació a l’escola. Es tracta de 20 taules que seran utilitzades per a diferents esdeveniments durant el curs escolar.

Aquestes taules han estat i seran imprescindibles per a esdeveniments com el Quinto de la Marató, la Xocolatada Solidària, l’Aplec del Mou-te, el Premi Recerca-Cultura, la Festa de l’Escola, la Festa de Graduació de 4t d’ESO i la Festa de Graduació de 2n de Batxillerat.

Aquesta donació és un exemple de la tasca que realitza l’AFA de l’escola en benefici de tots els alumnes, professors i famílies que en formen part. D’aquesta manera es demana que es valori aquesta aportació i se’n faci un bon ús durant el curs.