Ens complau anunciar els guanyadors del Premi Recerca Cultura 2023 de l’Escola Pia Sabadell organitzat per l’AFA per als alumnes de 2n de Batxillerat. Aquest premi es concedeix als estudiants que han destacat per la seva excel·lència en la recerca durant el curs de 2on Batxillerat.

Enguany, un total de 21 alumnes van presentar els seus treballs de recerca i 10 d’aquests estudiants van obtenir un 10, un fet que mai havia ocorregut abans. Això és un testimoni de l’alt nivell acadèmic i l’entusiasme demostrat pels nostres alumnes.

Inicialment, s’havia previst lliurar 3 premis, però la qualitat dels treballs presentats era tan excepcional que la comissió avaluadora ha decidit atorgar un total de 4 premis.

Els guanyadors del Premi Recerca Cultura d’aquest any són:

Laura Boltà, Pablo Fernández, David Rifé i Adrià Silva

Per reconèixer els seus esforços i com a premi pel seu treball excepcional, cada guanyador ha rebut un xec de 100 euros per gastar en activitats culturals. Esperem que això els permeti explorar noves oportunitats, aprofundir en els seus interessos i continuar enriquint-se culturalment.

Felicitats a tots els estudiants que han participat en aquesta edició del Premi Recerca Cultura. El seu treball i compromís són una inspiració per a tota la comunitat educativa. Desitgem que continueu creixent i aconseguint grans èxits en el futur.